View Single Post
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
321
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg har en viss forståelse for kritikken som blir gitt til tøffetom, men nå sliter tøffetom med en heroinavhengighet som er veldig vanskelig og han er på vei til å kjøpe dop. Det å være spydig vil ikke hjelpe noe som helst, og den eneste grunnen til at det blir gjort er fordi dere selv skal på et eller annet nivå føle dere bedre, på bekostning av en stakkars rusavhengig person. Bruk huet.
Vis hele sitatet...
Nuja, dette kan vel sies om alle som kommer med et svar til hva som helst. Sjelden vi svarer tilbake med noe som får oss til å føle oss kjipe.

Jeg synes det må være lov til å uttrykke negative følelser mot tøffetom. Han har bajsa hele veien, og han benytter seg av simpel teknikk for å få pisset sitt sin vei. Som ordentlig knarker vet han å manipulere.

Jauda, seff er det synd på denne duden. Men det burde ikke være en stopper fra å si skiten sin. Å behandle en knarker med silkehansker er å unngå roten. Han har drevet dette spillet i mange år. Smykker seg med ok ordforråd og grei utdanning. Til og med vært så genius at han har fått inn penger for ideen sin. Han tror jo faen meg dette er unikt. Som om det ikke finnes andre junkies i den rollen han leker.

Det er lov å være lei pisset hans etter flere års bullshit. Han er en knarker, en narkis. Hva har bedret seg de siste årene? Er han nærmere noen løsning? Om man har utdanning, godt ordforråd, en genial ide, whatever the fuck. Avhengighet går glatt forbi dette. Men han tror selv at det er noe spesielt med han selv og hans situasjon. Klassisk shitheads med tilsynelatende IQ over gjennomsnittet. Avhengighet gir faen i dette.

Vi kan leke cheerleaders og hause opp denne driten, men hvor naiv skal man være? Neste er at han sier han er ferdig med dop. Ideen hans har solgt til millioner av kroner. L O L? Han failer som et helvett. Narkis, genial ide, "trenger kun en programmerer"... haha, classic shit.

Om den SKITEN jeg selv gulper opp her, får meg til å føle meg bedre. Nja, jeg får ut endel frustrasjon. Jeg irritererer meg over naiviteten flere her utviser. Jeg har fått nok. Og svarer tilbake. Jeg er en kuk. Du er en kuk. Er det spydig? Pfs...

På tide å våkne opp. TØFFE Tom.