View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Savnet meg?
Jeg puster fortsatt. Fremdeles inne på langtidsbehandling. Russuget er ganske lite.


Siste nytt er at noen har smuglet inn Xanor og amfetamin på avdelingen, jeg ble tilbudt begge deler, jeg takket nei.
"Kjæresten" min ble også tilbudt, og hadde lyst til å takke ja, men jeg var veldig streng og nektet henne å gjøre det. Hun kunne jo valgt å gjøre det likevel, men jeg var virkelig streng.

En annen pasient jeg har god kontakt med vurderte det samme, jeg var streng der også, men dessverre valgte han å takke ja når jeg ikke fulgte med.
Det betyr at han per nå er ruset på Xanor og har amfetamin på rommet sitt. Han er så ruset at det er helt tydelig. Jeg fikk også vite litt mer om rutinene idag, blant annet at på morgenen så bruker de ansatte en datamaskin som plukker ut et par tilfeldige pasienter som skal avlevere urinprøve, stikkprøve.

Han som dealer Xanor her inne ble tatt for å ha inntatt Xanor, ved at en ansatt fattet mistanke og krevde urinprøve. De ansatte mistenker også at han deler ut Xanor her på huset. Han har nektet for det.

Så, oppsummert: En person tatt for å ha tatt xanor, de mistenker ham for å dele ut xanor, en annen pasient er ruset på Xanor i dette øyeblikk, og det er SVÆRT lett å se. Han har tatt 10 mg!!!! Samtidig har flere personer banket på rommet til dealeren for helt andre grunner, f.eks. spørre om han vil være med på kortspill. Hver gang en ansatt ser det, kommer den ansatte og spør om hva de holder på med. De gjør vanligvis ikke det. Jeg banket også på døra hans og spurte om han trengte noe på butikken, så jeg kunne kjøpe for ham. Han har ikke lov til å forlate huset nå.

Jeg er ganske ganske ganske ganske sikker på at når jeg våkner imorgen tidlig, så må jeg avlevere urinprøve. Er jeg bekymret? NEI! Jeg har vært så flink! Jeg hadde selvfølgelig litt lyst til å takke ja, jeg tenkte tilbake på hvordan Xanor kicker og sånt, men siden jeg vil være her, VIRKELIG vil være her, så sa jeg nei, som sagt.

Jeg har fremdeles THC i urinen. Urinprøvene her er ganske strenge. Man må vaske hendene, ta på seg engangshansker, dra ned buksa litt, slik at de kan se tissen og at vi ikke har noe rundt der, samt. dra opp genseren for å vise at vi ikke har noe rundt magen eller lignende.
Og tisse med engangshansker på, i en kopp, under oppsyn. Etterpå skal man legge koppen på en benk, og umiddelbart gå ut av prøverommet for å vaske hendene der. Ikke lov å vaske hendene i selve prøverommet. Etterpå deler de urinprøven i to, den ene delen tester de med hurtigtest, den andre delen sender de til lab.

På den måten kan de umiddelbart finne ut om eventuelt inntak, og dersom prøven er positiv på noe, sender de den til lab for å bekrefte at det ikke er nytt inntak siden forrige prøve. Så det at jeg fremdeles har THC i urinen er ikke noe stress. Det er så lavt nivå av THC i urinen min nå at jeg tipper at prøven jeg eventuelt må ta imorgen tidlig også er ren på THC. Vi får se

Vi var også ute på tur idag, tre ansatte tok med tre pasienter ut på tur, vi gikk langs elva, så oss rundt, spiste boller, drakk kakao. Hyggelig! Været var fint også

Jeg får mye besøk av bestekompisen min! Han besøker meg 2-3 ganger i uka, og jeg setter så mye pris på det. Han er en herlig fyr! Ingen andre har besøkt meg hittil, det er jo litt synd, men hvem bryr seg vel om en narkis?

På grunn av en kommentar her tidligere hvor det sto "Med tanke på mengden tekst du produserer, så virker det som at du har tatt amfetamin". Det stemte ikke den gangen, og stemmer ikke nå heller. Jeg liker å skrive. Enkelt og greit.

Spørsmål? Kommentarer? Kjør på.

Til slutt, som vanlig:
Ikke gjør det.