View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
[...] Det er interessant, for jeg har både lyst til å skyte amfetamin igjen, og å legge meg inn der. Jeg må virkelig veie opp fordeler og ulemper, kanskje dere kan komme med noen støttende forslag som gjør at jeg velger å legge meg inn, og ikke skyte amf? [...]

Har du lyst til å skyte rusmidler, som f.eks. amfetamin?
Ikke gjør det.
Vis hele sitatet...
Synes du burde følge ditt eget, og våre tidligere råd

Usikker på om planen din var å stikke av for å ta ett skud, så dra tilbake på avrusning, eller om du planlegger å bli sprøytenarkoman på fulltid.

Jeg tror uansett at om du drar derfra, er veien mye lengre tilbake. Du har nå sett hvor ille det føles, og hvor hardt suget blir. Da burde du også se at det skal veldig mye til for at det bare blir ett skudd, eller at du legger deg selv inn igjen for å gå igjennom dette enda en gang frivillig. Husk at suget ikke blir mindre i ettertid om du fortsetter, heller motsatt.

Nå har du muligheten, og har kommet i gang med å fikse livet ditt etter tidligere feilsteg, dette vil være et valg som vil forandre livet ditt fremover. Om du sjekker ut nå er du ikke bare der du var når du først planla å dra på avrusning, men enda et steg lenger bak med sprøytebruken i tillegg.