Tråd: Diclazepam?
View Single Post
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Er bare å nekte kjennskap til stoffet,hvem som helst kan bestille ting til din adresse.
Er forøvrig digg det begynner å bli endel forskjellige "benzoer" å få tak i via rc shapper.Har brukt en god del etizolam å er fornøyd med det.Har enda ikke fått testet pyrazolam,tenker jeg skal bestille litt av det å litt diclazepam.
Til dere som har testa pyrazolam,det sies jo at det skal ligne endel på xanor,synes dere dette stemmer?
Vis hele sitatet...
Ja, synes egentlig at pyrazolam og alprazolam er ganske like, men igjen synes jeg alle benzoer virker ganske likt (utenom z-hypnotika). Jeg har ikke mye erfaring med alprazolam men måtte "ta til takke" med det en gang, og pyrazolam virket forholdsvis likt.

Ellers må jeg si at etizolam er min favoritt blant alle, og den er i tillegg ekstremt lite toksisk OG billig

Sitat av random_kid Vis innlegg
Hva vis det skjer mange ganger? Da burde de jo skjønne tegninga eller?
Vis hele sitatet...
De har uansett ingen "ekte" sak hvis det blir prøvd for rettsvesenet, og det er de klar over. Hvis du ikke går i fella og godtar et forelegg gidder de ikke å bruke ressurser på det.

Hvis noen klarer å finne en lovhjemmel som TYDELIG forbyr f.eks etizolam, må de gjerne komme med den, for jeg klarer ikke å finne noe. Det eneste de kan gjøre er å klamre seg til diffuse halmstrå som "legemiddelloven" uten å spesifisere noe mer...