View Single Post
hehe, høres ut som om moren din er like glad i å løpe som moren min!

Men uansett, Var litt av en villmann som liten så har opplevd en del skremmendes ting.
Husker en gang vi hadde drivd på med rampestreker (kassetbond over veien) så kom det en kar løpende og han fikk selvfølgelig tak i meg, dro meg inn i huset sitt og begynte å kjefte å smelle, så tok han videobondet og stramma det rundt halsen min til det røyk... jeg var vel 12år eller no og han var voksen mann...

En annen gang sykkla jeg som bare faen ned en bakke, helt ute av kontroll! skulle ta en brå sving men klarte ikke den brå svingen, så jeg kjørte igjennom en hekk og hoppa ned et stup på 2,5 meter eller noe sånt og landa i hagen til noen folk, var litt skummelt det også...

en annen ting som jeg husker veldig godt fra jeg var enda mindre er når jeg var hos pappa og skulle sove der. Seff hadde jeg klart å plukke opp en samtale og overhørt at en kar hadde daua i huset og masse piss.
Så når jeg lå nede i kjelleren var jeg livredd for å se spøkelse, måtte ligge under dyna med hodet konstant for jeg følte at noen så på meg og vis jeg så ut i rommet kom jeg til å se rett i øynene på spøkelse...
I tillegg til at jeg var livredd fra før hørte jeg det knirka i gulvet utenfor rommet, hørtes ut som om noen gikk der... og dagen etter sto alle dørene i kjelleren åpne, det var 5 dører og 2 av dem gikk til rom vi aldrig var i, og dette skjedde flere ganger, pappa sa det var lufta som hadde gjort det....
Men da kan vel noen forklare meg hvordan lufta skal klare å presse dørhondtaket ned for så å åpne den og gjøre det samme på 4 andre dører, tviler på det du