View Single Post
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
...Ja sånn går no dagan.
Det fleste, ihvertfall av de som har kommentert på dette later til å enten mene att dette enten;
-ikke skjer,
-er fullt ut forståelig
-skulle bare mangle
-muligens burde håndteres annerledes (rapportere som spam)

Kun et par stykker som har opplevd det som ett problem.
Jeg selv har ikke noe problem med dette, jeg trakk det frem fordi jeg syns det var en merkelig måte å kommunisere på.
Siden folk tross alt er her frivillig er det rimelig å anta at flertallet har rett.

Ett større problem, ihvertfall for meg, er muligens en "slette policy" jeg ikke helt klarer å skjønne logikken i.
Jeg har ikke skrevet så mye her, men her er to eksempler:

-Jeg startet med å etterspørre hjelp til å finne en film tittel fra tidlig 2000 tall.
Postet under film, og med den informasjonen jeg selv hadde tilgjengelig. Kanskje noen kunne kjenne igjen hva jeg mente?
Fikk en del respons (takk), men så, plutselig borte.

-I en annen tråd rådet jeg en 14 åring som i følge han/hun selv drev med amf til ikke å gjøre det.
Fordi, vell fordi 14! for det første, og deretter fordi jeg selv har erfaring med hvor lett det er å kjøre det opplegget der rett i grøfta. Plutselig borte Hvorfor?

..vil også legge til:
I det opprinnelige innlegget mitt lister jeg noen grunner jeg selv så på som gode eller forstålige grunner til hvorfor å velge
Freak fremfor Google Søk.
Det later til at veldig mye av de som slettes er av den typen. Korte sosiale interaksjoner.
Isåfall har enten admins lagt seg på en "slette linje" det blir nærmest umulig opprettholde og som må bli jævlig slitsomt for de.
Og også feilbedømt publikumet sitt litt.
Sist endret av vindaloo; 18. januar 2020 kl. 09:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.