View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg digger å spare opp litt penger, og dra på en bra restaurant og bare bestille det diggeste de har på menyen. Gjerne et 3-retters (eller mer) slik at jeg kan smake på litt forskjellig. Det kan selvsagt bli litt loking i starten når man skal bestille, men synes det bare er gøy. Kelnerne vil mye heller servere noen høye folk fremfor noen som er drita fulle.

Ellers så er jeg glad i å høre på musikk, være i naturen eller ligge med dama. Før var jeg glad i å se film/spille når jeg var høy. Men siden jeg ikke lenger røyker så mye som før, får jeg som regel ikke med mye av handlingen, hehe. Men 3D-kino er jo morsomt når man røyker.

I sommer gikk jeg dritfjern rundt i Oslo, og på impuls slang jeg meg på en guidet tur på Akershus festning med en gjeng på pensjonerte tyskere. Det var veldig morsom å gå rundt sammen med dem inne på festningen og lære litt historie.

Generelt liker jeg å gjøre mye når jeg er fjern, og ikke bare sitte i en sofa. Det kan også være digg, men da liker jeg helst å kombinere det med litt pilsing.