View Single Post
Sitat av The Riddler Vis innlegg
For min del så var mine tidligere opplevelser (som skrivende medlem) noe avskrekkende. Jeg var/er ikke kjent med rusmidler og jeg får inntrykk av at bruket i stor del glorifiseres på dette forumet, med unntak av noen skrekkfortellinger. Jeg skal ikke si noe for eller imot dette, men det er tider hvor hele forsider slukes av rusdebatter slik at ingen andre ting kommer frem. Kanskje det hadde vært enklere for andre underforumer å bli fremhevet om det var en måte for brukerene å filtrere hvilke underforumer de ønsker å se på forsiden?

Jeg tenker selv at jeg har lite interesse i å se hva folk skal kjøpe av hardware og hva folk skal stappe i kroppen før en flytur, så kanskje det kunne vært en mulighet for meg å 'huke av' disse subforumene slik at de tingene som er aktuelt for meg blir fremhevet på forsiden. De fleste jeg kjenner (som ikke er en del av freak) sier alltid at "freak er jo bare et forum for shady rusmisbruk osv." - det har vært litt vanskelig å motsi dette de siste årene..
Vis hele sitatet...
"Skjul NSFW-forumer" er funksjonaliteten du etterspør. Finnes i "Personlige instillinger".