View Single Post
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Reddit, facebook og twitter har alle tatt jafs av trafikken -- det er ikke til å skyve under en stol.

Litt av problemet slik jeg ser det er at vi er litt midt mellom to stoler; å dekke alt eller kun være nisje. Når det gjelder rus så har vi helt klart den nisjen banket inn, og det er realistisk sett ikke så mange andre aktive alternativer for det norske publikum, men for de andre emnene så er det mange om ballene og jeg tror vi skader oss selv litt ved at det er vanskelig å definere nøyaktig hva det er vi dekker. Mye historikk som styrer det, og ikke nødvendigvis harde analyser.

Om vi hadde klart å legge oss litt nærmere det som er aktuelt, og det er der facebook, twitter og reddit er gode fordi det er lav terskel for å diskutere ting i realtime, så tror jeg vi kunne forbedret ting litt. Algoritmene for brukerstyrt grooming av "listene" er veldig verdifulle for dem. Problemet mitt akkurat når er at jeg har behov for å gjøre annet arbeid for å holde økonomien min rullende, så det er ikke kjempemye tid til nyutvikling. Jeg håper at det blir mer tid i ikke alt for lang fremtid, men med unge på vei så vet vi aldri hva som skjer

Ja! Det er mindre trafikk på freak.no. Nei! Jeg vet ikke helt hva vi kan gjøre for å fikse det. Nei! Det er ingen planer om å gi opp enda
Sist endret av nso; 8. februar 2017 kl. 00:39.