View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Tangerine Dream Vis innlegg
Er det en risiko for at man skader sine logisk-analytiske evner etter å ha inntatt fleinsopp? Tenker naturligvis på de langvarige konsekvensene, ikke mens det pågår.
Da er man jo temmelig ulogisk og barnlig i tankegangen.
Vis hele sitatet...
Den ene risikoen jeg vet om er den typiske psykosen.
Det starter med en sunn skepsis til verden, for så å gli inn i sære konspirasjonsteorier. f.eks blir skriveriene til David Icke blir dratt frem først som som sære anekdoter før individet begynner å gli dypt inn i denne absurde verdenen.

Missforstå meg rett, å lese om alternative ting kan være et morsomt avbrekk, personlig synes jeg David Icke går litt langt, det blir litt tåpelig å må revertere til at vi blir overtatt av en reptiliansk-humanoid rase når vi er godt kjent med at vi mennesker kan være utspekulerte grådige jævler på egen hånd.

Jeg har mange bekjente som har spist sopp og egentlig har ingen gått full-retard, dog har jeg en god kompis som leflet mye med slike teorier. Noen var så absurde at jeg fikk heldigvis snakket ham ut av de. Og vi har eksempler på folk som har glidd helt ut av vår verden og rablet side opp og side ned om interdimensjonale vesener etc.

Jeg er ganske overbevist om at dette skjer ikke ut av det blå og at folk har predisposisjon for slikt.