Tråd: Sexpartnere
View Single Post
Hei.

Dette er så typisk gutter og jeg håper noen her har noen tips til meg.

Jeg har havnet i noe jeg aldri før har kjent på kroppen, det å miste tillitt og voldsom sjalusi og jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal håndtere dette.

Har et fast forhold med ei jente som ble 22 år for ikke lenge siden. Vi er veldig glad i hverandre og hele den biten der.

Etter 6 mnder og veldig mye avsløringer fra hun om tidligere sexpartnere, detaljer osv så forstod jeg at hun er langt fra så uskyldig som antatt.
Stilte derfor spørsmålet om hvor mange sexpartnere og fikk vite at dette var 28.

Hun har fra dag 1 presisert og vært tydelig på at nettopp jeg har vært den beste hun har vært med noen gang, om jeg ikke skulle vært det så hadde jeg ikke akkurat mista fatningen, men det er mer det at jeg klarer ikke å få bildene ut av huet hvor hun deler det mest intime med så mange andre.

Og det her preger meg virkelig, uansett hva jeg prøver så kommer det snikende. Jeg søker nærmest en bekreftelse fra hun om at jeg er langt fra den beste av en eller annen årsak. Som om jeg skulle forsøkt å gjøre meg selv deprimert.. og jeg er normalt sett en fyr med god selvinnsikt og langt fra det som kan kalles deprimert

Det at hun hadde hatt f.eks en 10-15 partnere, så hadde ikke dette affektert meg, men når det er 28 stk, hvorav det er bortimot en 15 ONS, 6 pulevenner og noen få korte forhold som på det lengste har vart i 5 mnder. Og for å legge til så mener hun at hun hadde et forhold til en person hvor hun faktisk ikke ante hva etternavnet var.

Hele mitt bilde av hun forvrenges, og jeg skulle gjerne vært av den typen som ikke hadde noe imot dette, men det er jeg tydeligvis ikke.

Er det andre som har opplevd noe lignende? Har tips til hvordan endre tankemønster? Jeg har stilt hun litt til veggs, i den grad at jeg synes at når hun forteller så mange detaljer om ting som jeg ikke har spurt om, så får hun enten være ærlig og åpen om alt, eller ikke noe si noe som helst. Har også spurt på hvorfor denne evigvarende runddansen