View Single Post
TS: Hvis det er mulig, så kanskje din situasjon er slik at det funker bedre å trappe ned hjemme, enn å være på sykehus/avrusning. Da du føler deg tryggest hjemme, og angsten blir bare mye værre hvis du skal sitte på et kjipt rom med 4 hvite vegger og masse folk rundt deg hele tiden som kan gi utslag i angsten.

Du kan sende msg til meg om det er noe spesifikt du lurer på, kan dele nedtrappingsplanen min med deg, å få hjelp ved nedtrapping av helsevesenet som har gjort deg og meg avhengig av disse pillene, høres ikke helt perfekt ut for meg. Det er min personelige mening. Og ja, jeg gleder meg til å kutte ned enda mer på benzo, selv om det blir et hælvette, jeg har kun vært på de i 4-5 år, men høye doser.. kuttet ned 50% tidligere noe som var veldig idiotisk av meg, men jeg beit sammen tenna og sto det ut.

Og ja, jeg er helt enig med deg, du trenger råd fra andre som har opplevd benzo avhengighet, leger som ikke har angst selv kan jo ikke forstå det 100%, ikke behandlere heller. Dette er også min personelige mening.

Kom deg i bevegelse også, gå tur når det er mørkt ute f.eks, hvis du har sosial angst. Det hjelper utrolig mye.
Sist endret av Hoarse; 8. januar 2017 kl. 06:15.