View Single Post
Faren til mine barn har holdt på med kokain i 15 år (kun opphold på 2-3 måneder i enkelte perioder) og har tatt det ca annenhver uke. Vi har to små bsrn sammen.
Han har gjort dette bak ryggen min. Jeg oppdaget det etter 2 år og forlangte at han gikk i terapi og behandling. Deg har han gjort men det hjelper ikke. Han ruser seg fortsatt, tatt opp forbrukslån bak ryggen min, drikker ofte alkohol, lite sexlyst.

Han sier han vil slutte men gjør det ikke. I den siste måneden gar han vært voldelig mot meg engang og driver psykisk vold mot meg og barna. Jeg har kastet han ut. Nå bor han hos noen i familien.

Han skylder også på meg og vårt forhold. At jeg er egoistisk og kun tenker på meg selv og barna og ikke gir han noe kjærlighet. Det har kun gått 4 måneder i løpet av 6 år CI har vært samme. Hvor han har holdt seg unna. Ellers er han veldig irritabel og amper.

Han mener dette er min feil og nekter å gjøre noe annet enn å gå til en coach for å snakke. Han skriker til meg og kjefter på meg for den minste ting. Bare jeg sier hei på en måte han ikke liker.

Hva skal jeg gjøre? Tror dere det ikke er noe håp mer?

Det er vAsnskelig å ha et forhold til han når han ikke gir seg med rusen og vanskelig å stole på han
Har sagt det også men da sier han at jeg alltid skylder på han. Jeg er lei meg og fortvilet. Håper på svar fra dere