View Single Post
Parkettetterligning
449
Røyker selv vanlig tobakk ute blandt folk. Har ikke lagt merke til noen stygge blikk fra folk jeg ikke skjenner. Folk jeg skjenner sånn littegrann og møter et par ganger i året er noe annet. Blir litt irritert over å høre at jeg er dumm, dust og lignende bare fordi jeg ikke alltid liker å gjøre som alle sier jeg burde. I området jeg bor er det forferdelig lite askebeger spessielt ved bussholdeplassene. Selv kaster jeg sneipene i askebeger hvis det er et i nerheten. Hvis det ikke er det stumper jeg den, river av all tobakk som kan starte en brann og kaster den i vanlig søplebøtte. Hvis det er rullings så stumper jeg den ordentlig og kaster den i en grøft (da den er lettere nedbrytbar) er det på privat eiendom legger jeg den ofte i en egen tom røykpakke lagt i lomma for dette formålet. Jeg føler at jeg gjør mitt for at røykere ikke skal bli like uglesett her i landet. Noe jeg ser at veldig mange andre røykere (og snusere) gir blanke i. Forøvrig setter jeg meg aldri vedsiden av noen på bussholdeplassen og røyker hvis jeg ikke ser at han/hun røyker
Sist endret av trappetryne; 27. september 2012 kl. 18:22.