Tråd: Rasister
View Single Post
Sitat av C4rnivor3 Vis innlegg
Interresant, har ikke hørt om det før. Det første jeg tenkte på når jeg leste det var at folk blir også født med downsyndrom, med en arm og andre defekter.

Så når du sier at moder jord skaper et menneske som ikke er verken hun eller han, så er det intensjonen til moder jord? Men når et menneske blir født med feks downsyndrom er ikke det et bevisst valg av moder jord? Kanskje jeg tar helt feil og du tror det, men har ikke sett et «normalt menneske» som har prøvd å ligne så mye som mulig på en med downs.
Vis hele sitatet...
Hva rabler du om? Les i det minste sammendraget før du begynner å skrive. Intersex er at man er født med elementer fra begge kjønn, ikke at man prøver å ligne på noe. Jeg tror du blander intersex med drag-queens, uten at jeg skal spekulere for mye i hvorfor du tenker på drag-queens. Det eneste intersex deler med downs er at det er medfødt. Videre har verken Moder, Fader eller Intersex jord noen intensjon med de som blir født. Jeg antar her du gjør et religiøst argument - hva sier du da til at guden din driver og lager mennesker med "feil" dersom meningen er at kvinner og menn skal reprodusere? I beste fall er guden din inkompetent, i verste fall direkte ondskapsfull som lager mennesker som strider med hvordan han mener de skal være. For øvrig kan flere av de som blir kategorisert som intersex helt fint reprodusere.

H
Sitat av C4rnivor3 Vis innlegg
Hva har en med downsyndrom og en med Intersex til felles? Ingen av dem er optimale «reproduksjonsmateriale» hvis jeg kan kalle det det. Mens en «vanlig mann og kvinne» vil kunne reprodusere uten problemer og er det ikke det som er hele meningen?
Vis hele sitatet...
Meningen med livet er å reprodusere altså? Da stusser jeg over at guden din/Intersex jord produserer barn som ville blitt reproduserbare menn og kvinner, men som ikke engang blir kjønnsmodne før de dør, og mange millioner av de hvert år.
Sist endret av Xasma; 26. juli 2019 kl. 13:42.