View Single Post
Sitat av Saape Vis innlegg
Det må jo være veldig bra for de fleste gutter å ta med seg noen tips fra dette..
Det er jo ikke bra om det blir en besettelse, og alt du gjør ute på byen er å prøve å sjekke jenter, da kan det jo være at du går glipp av de som faktisk passer for deg.
Men å lære seg å komme i prat med fremmede er vel noe de fleste trauste Nordmenn kan ha godt av. Målet trenger jo ikke på noen måte å være å få pult.

Men ikke la det bli en besettelse.. Folk som bare tenker på the game er jo utrolig triste personer..
Vis hele sitatet...
KP! 8-)
Veldig enig her! Nordmenn spesielt er utrolig innesluttet (eller hva det nå er som blir riktig ord). Det er ikke mange nordmenn som starter samtaler med totalt fremmede. Dette ser man mye oftere i andre land. Ta nabolandet vårt som eksemepel (sverige).. kjempeflinke Hvis det hadde vært enklere å prate med jenter/fremmede i norge hadde jeg nok ikke begynt med dette.
For å gi litt tyngde i hva jeg ser der vil jeg oppgi kilden min på denne kommenaren. Jeg var på konferanse med "5.0", som regnes som verdens 8. beste sjekkeartist. han kjører et mye mer natural game enn styles og mysteri (the game versjonen). Han og vingen så det at det var xtremt(!!!) høy "bitch-faktor" på jentene i norge. De var veldig vanskelig å starte samtaler med i forhold til andre land, og var langt flere stygge avvisninger å få fra norske jenter.

Det jeg gjør på byen er vel å sjekke jenter, men jeg drar den ALDRI så langt som å pule dem. Dette syntes jeg er stygt gjort, om man spiller seg til et ligg på den måten.
Målet er å ha en kul tur ut på byen, og for meg så er det å prata med jenter og bli kjent med fremmede. Jeg er veldig gla i å treffe mennesker. Det å gjemme seg litt bak dette spillet er bare en måte jeg syntes var enklere i starten for å få kontakt med disse.