View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av Sky
Vel, for det første så er det faktisk mange som kjenner rusen på første forsøk, så på det punktet er det ingen hake. Alkohol og en god blås med cannabis er en uheldig kombinasjon i noen tilfeller. Kvalme, svimmelhet og å føle seg desorientert er et resultatet for noen, akkuratt de du nevner. Videre så er rusen for en nybegynner kanskje for sterk, som igjen kan føre til punktene nevnt over. Det du opplevde kan jeg skrive under på at er normalt.
Vis hele sitatet...
Trodde bare å være sveiseblind og gigant blås førte til sånn kvalme.

Og er rusen overvelmende fordi de er uerfarne? og derfor blir folk kvalme?

Sånn sett hadde jo jeg prøvd amf, og mange lege medikament før cannabis, så eufori hadde jeg vært borti en del før.?

Er cannabis rusen så egen att det kommer som ett sjokk selv for folk som har rørt andre rusmiddel?

Vil du si alkohol effekten ble VELDIG forsterket, eller var dette rett og slett cannabis "gone bad" ?

fordi, var garantert noe som skjedde, var bare PANG "fyfaen jeg er hore trøtt" måtte liksom fortelle meg selv att jeg ville være våken og ikke gå glipp av første cannabis tur.

Ett eller annet som klikket. Vertfall

Jeg følte meg vertfall klar, og mentalt forberedt. Men det var ingen opptur bare rett ned med negative effekter.


TAKK for svar sky.
Sist endret av Apeloff; 16. mai 2008 kl. 00:14.