View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var i ganske godt samråd med lege for ca 4 år siden ang ganske sterk depresjon og pga planer om å ta livet mitt, jeg hadde derimot ikke nevnt at jeg missbrukte amfetamin hver dag samt røyke hasj og drikke øl fra jeg sto opp til jeg la meg.

Dette snudde en dag da jeg ble stoppet av politiet for en mindre mengdehasj, dette ble legen min informert om, og det sekundet legen min fikk vite om det, så virket det som om hun følte at alt det jeg tidligere hadde sagt var en løgn, og hu tror jeg jeg har ljugd om alle mine problemer og at det skyldes rus.

Det kan godt være noe sannhet i at mine problemer kommer fra rus, men for det første så kom den konklusjonen fra henne bare hu hørte jeg rev med hasj, og livet mitt er allerde snudd på hodet og jeg gidder rett og slett ikke helsevesenet lenger. Men når det blir så mye problem over hasj, ossn faen skal jeg frivillig få hjelp for mine faktiske problemer, hvis jeg ikke engang kan snakke ærlig om mitt rusbruk med en LEGE uten konsekvenser :P Jeg har nå aldri inrømmet noe til en lege, men det er fordi jeg har lest meg opp på konsekvensene og vet bedre, men jeg synes det også er dritt at siden jeg velger å bruke rusmidler så kan jeg ikke få samme kvalitet av helsehjelp som andre, både fordi jeg ikke blir trodd eller fordi jeg aldri kan fortelle hele sannheten.

Ble å poste dette anonymt