View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
BUMP; Gammel tråd men lurer litt på det samme selv. Etter rekreationell depresjon i 15 år har nylig fått diagnosen bipolar type 2, dog i en "mild" form. Har akkurat begynt på lave doser lamotrigin (50mg\døgnet).

Etter mye røykings over flere år når jeg var yngre sleit jeg med angst\depresjon. De siste 5-6 årene har jeg tatt MDMA ca 5 ganger i året og har heller aldri opplevd noen nedtur. Får alltid "afterglow" og føler meg fylt med kjærlighet i uker etterpå. Har også blitt kvitt mye av angsten og tror mye av grunnen er pga MDMA.

Tar det alltid med 3-4 gode venner og alltid brukt det så terapeutisk som mulig. På meg virker det som det holder diagnosen litt i sjakk. Leser mye forskjellig på nett og finner lite forskning på området.

Noen med samme erfaring som meg?
Vis hele sitatet...
Ey! Bipolar 2 her også. Kjenner meg igjen i dette.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Edit; Lurer også på om noen har erfaring med lamotrigin og om det er noen rusmidler jeg må unngå når jeg står på det.
Vis hele sitatet...
Tar 200 mg lamictal hver dag. Har tatt både mdma, lsd, amfetamin og sopp uten nevneverdige problemer. Men jeg tar det SJELDENT. Er nok der forsjellen ligger. Vær forsiktig
Sist endret av FLITDCOT; 18. oktober 2018 kl. 03:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.