View Single Post
Sitat av sokkejohn123 Vis innlegg
Det var leit å høre.

Fikk du et rosa ark? Der det er huket av for noe sånt som "you are eligible for a waiver. Due to the circumstances or recency of (...) we are sorry to inform you" osv.?

Vel, det er en hake i den andre boksen, der "Embassy Oslo will recommend a waiver on your behalf" osv. man ønsker. Hvordan gikk intervjuet? Hva ble sagt?

Og, ja, det er absolutt en sjanse for at vedkommende som intervjuet deg ikke var helt fan av deg. Det er (dessverre, i noen tilfeller) en helt enorm mengde skjønn som utøves i de tilfellene her.

Igjen, utrolig leit å høre.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg hørte ikke så godt hva han sa. Snakket om marihuana, Spurte hva jeg jobbet som og så på meg i noen sekunder før han bare krysset nei. I hvilket tilfelle jeg må finne meg noe annet arbeid en bonde. Tror det var litt søkt,men jeg gir ikke opp. Han tok den uttømmende politiattesten og sa noe om fem år.

Vil det si at jeg ikke kan søke på fem år ?eller at de bare har lov til å nekte meg adgang på grunn av det lovbruddet jeg har i overskuelig fremtid som er fem år, om jeg ikke finner meg en ordentlig jobb?

Hva og hvordan bør jeg gå frem nå? Og når kan jeg søke nytt visum, er det noe sperretid på det?