View Single Post
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av robhol Vis innlegg
Klage over Anoobis til side, noen som har tips til neste hero å begynne på? Spiller mest Pharah, noen ganger Widowmaker, Junkrat (der ult-en uten unntak går til helvete) og hvis jeg blir nødt, Reinhardt.
Vis hele sitatet...
Jeg elsker å spille på Temple of Anubis. Har rundt 70-80% win ratio der, og Junkrat herjer både offensivt og defensivt på det mappet.

Når det kommer til heroes, så burde du lære deg Soldier 76 (Er jo basically som CoD), Genji (Vanskelig, men sinnsykt rewarding å være god med han, spes. på Temple of Anubis). I tillegg burde du lære deg Reinhardt og Roadhog, da disse er sinnsykt gode på hver sine baner. Få ting er så digg som å pushe payload på Route 66 eller Hollywood med Reinhardt, eller å spille "domination" i Kenya med Roadhog. Av support har jeg bare erfaring med Junkrat og Bastion, og anbefaler førstnevnte. Jeg havner nesten alltid på toppen i laget mtp. antall eliminations, objective kills og damage done, og hemmeligheten bak ult'en til Junkrat er å bruke minen til å komme deg opp på en høyde over fienden og så droppe den ned før de har rukket å organisere seg.
Jeg fikk en team kill (6 kills, hele laget) på Hanamura på B ved å hoppe opp på venstresiden mens alle 6 cappet punktet, droppet et RIP-tire ned på dem og vi vant runden. Det er mitt stolteste øyeblikk så langt i Overwatch.

I tillegg burde du lære deg å spille support-characters, da det er svært få som går for disse, og du får nesten alltid commendations bare du havner på commendation-skjermen som Mercy eller Lucio.