View Single Post
jeg opplevde en lignende eprisode for 10 år siden selv (er nå 29), dog ikke helt på samme måte, da det ikke var noe alkohol i bildet.
Det var en i klassen (3.kl vgs) som jeg var interessert i, og vi hadde bygget opp ett godt vennskap siden 1 kl vgs.
Det kom så en dag hvor vi dro på kino sammen og så "gangs of new york" (bra film btw, men det er en annen historie.)
Vi holdt ikke hender en gang, da begge var tydelig nervøse for å ta steget videre.
Kvelden endte med en klem før jeg kjørte henne hjem (dette var en fredag.)
Mandags morgenen ble jeg anklaget av jentene i klassen for voldtektsforsøk, og at jeg hadde skrytt av det (wtf???)
mens jenta jeg var på kino med hadde hørt en lignende historie. Jeg nekta såklart, men jenta jeg dro på kino med mente på at det var bestevenninda hennes som hadde sagt det (og kun nevnt at jeg hadde skrøti på meg ettellerannet til ho, altså ho jeg tok med på date hørte ikke om voldtektsforsøks-ryktet, det fikk jeg med meg fra de andre i klassen.)
Jeg ble max deppa, og følte at ingen stolte på meg, og jeg følte meg uthengt, og kuttet kontakten med alle jentene i klassen nesten hele det siste året på vgs (ikke så lett, tatt i betraktning av 28 elever i klassen og små klasserom, men jeg holdt på staheten min, stolte de ikke på meg kunne de likesågodt ****** !)
Når russetiden kom var plutselig noen av jentene litt på talefot igjen, og det ble nevnt at bestevenninda til ho jeg datet hadde røpet seg 1\2 år etterpå om at det bare var oppspinn, og ho hadde gjort det for å få oppmerksomhet.

Noen mennesker fortjener fysisk avstraffelse, men som den pc-nerden jeg var da (og fortsatt er) så turte jeg ikke gjøre noe med det.

Takk og lov for at ingen lærere fikk greie på dette, og jeg unngikk også anmeldelse og politi, men eprisoden ødela dessverre 3.kl vgs for min del, og jeg skulka mye og gikk ut med dårlige karakterer.

Ikke gjør som meg, ikke bare ta imot dritt ! Anmeld ! Sett slike folk på plass !