View Single Post
Dette her er en ganske utrolig og trist historie som ikke har vært lett og bearbeide. Vet egentlig ikke hvor jeg skal begynne.. Jeg er så jævla forbanna og sjokkert, over at noen kan finne på å anmelde noe som aldri har skjedd. Og så spre andre rykter også!

For ca 3 måneder siden. Ble jeg anmeldt falskt for voldtekt. Jeg var ute en tur på byen og mot kvelden når jeg skulle hjem. Så møtte jeg tilfeldigvis på ei venninne av hun som anmeldte meg på en kiosk. Og Ble konfrontert av henne da. Jeg ble anmeldt første dag etter. Det stoppet opp for meg helt. At jeg virkelig var blitt anmeldt for dette. Men så har psyko kjerringa som anmeldt meg. Tydeligvis diktet opp at jeg stengte henne inne i huset i 4 timer og stjelt mobilen hennes. Det kom da som et sjokk, vart sint at jeg ble anklaget med engang før jeg fikk forklart meg. Det tok litt over 1 måned før politiet ringte meg å fortalte at jeg måtte i avhør.

Uansett, Så hadde jeg en ganske stor fest hjemme hos meg der jeg kjente bare få tall. Resten var randoms. Jeg fant tonen med den her jenta. Hun flørtet med meg en del og kysset på meg. Og Fortalte at hun var kåt og at hun ville ha sex senere.Hun var ganske beruset. Senere mot kvelden går vi ned på rommet mitt. vi ligger der å snakker og kliner føre noen kommer inn og avbryter oss, å sier at jeg må komme opp. på natta kl 4-5 begynner de siste folka å dra hjemover. Hun som jeg fant tonen med var bare hos meg i 1 og halv time ca. Så dette med at jeg har stengt henne inne i 4 timer viser bare at hun lyver om dette. Så spurte hun om hun kunne sove hos meg, dette var greit. Når alle er dratt går vi ned på romme mitt. Vi ligger å kliner osv, Jeg spør henne om vi skal ha sex gjentatte ganger. Ikke rett etter hverandre. I avhør fortalte hun at jeg hadde respektert et nei. Plutselig vill hun ha sex og hopper oppå meg å rir meg. Samleie varier ikke så lenge før hun må på toalettet. når vi kommer tilbake oppdager hun at mobilen er borte. Da hun måtte vite hvor den var før vi kunne fortsette. Så jeg leter i sengen, under dynen min ligger den så klart. Og da skriker hun ut at jeg har prøvd å stjele den. Og altså at jeg har lurt henne til å ha sex med meg. å at hun blir og anmelde meg for voldtekt.

Fyfaen.. dette er takken liksom for meg som har hosta festen. Styrt langt ut på natta med å rydde, tørke bort spy fra vegger og gulv, å ikke minst vin fra veggene. Jeg har fortalt min historie til de fleste som har spurt. Det som har hjulpet meg mest er at jeg er blitt trudd. Og har blitt fortalt at dette er ei ustabil jente i etterkant. Har fått brev av politiet. HENLAGT på bevisets stilling men føler meg fortsatt ikke frifunnet. Dette har rystet meg veldig. Og Jeg har veldig løst til å anmelde henne. Men er redd at hun slipper unna alt om hun er psykisk ustabil. Så spørsmålet er om det er verdt å gå i sak mot henne?

Beklager hvis det er mye skrivefeil! jeg har prøvd å formulere det så godt jeg kan.