View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg hadde ikke taklet å trippe sammen med andre. Synes det ødelegger hele stemningen. Tripper alltid på store doser alene. Kosedoser kan gå fint sammen med venner.
Vis hele sitatet...
Helt enig, det må være maks 1 ekstremt god venn med meg hvis jeg skal trippe med noen på store doser. Edru tripsitter er også leit, for det blir som å ha støttehjul liksom - og man får aldri dratt dypt nok inn i trippen føler jeg.

Men jeg liker veldig godt det også da, for man blir mye nærmere hverandre etter en sånn opplevelse - uansett om det er en bra eller bad trip. Det er akkurat som om man har opplevd noe sammen som ikke kan forklares til noen andre, og det blir på en måte et litt sterkere bånd da.

Men for øvrig, det er mulig jeg tar feil her nå, men det skal veldig mye til for å få en ordentlig bad trip hvis du har hatt en fra før - for da kan man liksom konkludere seg frem til hvorfor du føler ditt og datt. Det er min opplevelse ihvertfall.

Fin tråd, må være litt leit å få den type trip som førstegangsbruker, men glad det gikk bra med dere. Keep tripping. ^^