View Single Post
Har nettopp lasta ned Trapcode 14 med activation key gjennom piratbukta, skulle gjerne betalt for det men har ikke 1000$ til overs...

Adobe betaler jeg på den andre siden for månedlig, så alle programmene er konstant kobla til clouden og kan kommunisere med nettet, i motsetning til CS6 og tidligere hvor det fortsatt gikk an å cracke/blokke internettilgang.

Spørsmålet mitt er om det er noen måte at Red Giant eller Adobe finner ut av at jeg bruker en ulovlig versjon? Også verdt å nevne at jeg i skrivende stund bor i Tyskland, hvor man får regning i posten om man feks torrenter uten VPN. Og VPN når jeg jobber i Adobe er jo hensiktsløst i og med at jeg er pålogga med ekte navn og adresse osv til Creative Cloud (?)

Må jeg evt kun bruke Trapcode i offline-modus? Jeg har ikke aktivert det enda, men fra det jeg husker så blir plug-inen integrert i Adobe permanent når det er installert, og jeg jobber i Adobe for a living så er litt stress å installere Trapcode, jobbe offline, og avinstallere det etterpå for hver gang...

Takk på forhånd hvis du har noe nyttig å fortelle om dette!