View Single Post
Lyrica og GHB er vidundermiddel mot opiatabstinenser. Begge to er noe møkk, men brukt en gang iblant under nedtrapping hjelper det enormt, spesielt på søvn. Ellers er B12 og næringsrik mat og godt væskeinntak svært viktig. Lange jogge eller gåturer hvis du er i stand til det. Prøv å ikke synk ned foran TVn og kjed deg. Da kjennes alt ubehaget mye bedre.

Se om du kan skaffe en pakke på 150mg Lyrica og til nød litt god GHB. For restless legs hjelper både Lyrica, Neurontin og Magnesiumtilskudd. Lyrica er avhengighetsskapende og er noe skikkelig svineri, men sporadisk brukt i en slik periode gjør det ingen skade. Man blir sløv, småsvimmel og trøtt. Jeg kjente milde abstinenssymptomer etter å ha gulpet i meg 100x150mg Lyrica på 10 dager. 2-3x150mg ved sterk uro eller før sengetid er fantastisk. Angtdmpende er det og. Men for å understreke enda en gang. Sporadisk bruk. Høyst 450, kanskje 600mg for å slå deg ut. Men det er min preferanse. Du synes kanskje 150-300mg holder rikelig.

Finner du god GHB og kan å bruke det er dette også et svært godt verktøy mot opiatabstinenser. Spesielt for søvn. Jeg innser selvfølgelig at det jo er litt paradoksalt å anbefale tunge medikamenter og gatedop for å gå av opiater, men siden det er over en kortere periode hjemme uten helsepersonell hjelper det noe voldsomt, og brukt med varsomhet ingen fare for rebound eller ny avhengighet. Det er så utrolig lett å gå ut døra å skaffe friskmelding når man tar en avrusing hjemme. Så derfor er det viktig å gjøre det så komfortabelt som mulig.

Baksiden med Dolcontin er dessverre at 14 dager er å dra den langt, men mye spiller inn her. Alder, lengde på misbruk, forbrenning, kosthold, fysisk form etc etc. Er du flink og spiser godt og trener kan det nok gå på håret, men jeg regner med du vil kjenne abstinensene rive litt oppimot 3-4 uker. Har du noe diazepam liggende så spar dem til du skal på jobb.