View Single Post
Takk for kjempegod tilbakemelding. Jobben min er innen sjekk/vedlikehold/montering av elektronikk og vi er alltid to, så trenger ikke kjøre bil. Det vil være mulig for meg å ta medisiner mens jeg er på jobb, siden jeg får utskrevet 5mg vival. Som jeg egentlig skal ta mot stress/angst/depresjon når jeg er hjemme med min syke kone.

Tror nok jeg tar med meg en boks av disse på jobb og spise en om dagen. Vil nok gjøre det i smug, men om det skulle dukke opp (f.eks om det blir spørsmål om hvorfor jeg ikke vil kjøre) tror jeg det er helt uproblematisk å forklare kollegene mine at de er mot stress, siden både sjef og kolleger er klar over situasjonen jeg er i hjemme, spesielt etter sykemeldingen forrige turnus.

Har tatt min siste xanor og kommer til å justere meg inn med valium fram mot oppstart på jobb og holde det i sjakk med vival og prøve å komme meg av det etterhvert (Ikke noe som haster siden det er etter anbefaling fra lege)

Har laget en plan for å spise sunn, men lite mat for å gå ned noen kilo og starte å trene på senter når jeg kommer hjem. De siste 11 dagene skal jeg prøve å legge inn to gåturer og kanskje ende opp med å jogge om kroppen klarer det. Vurderer også å sjekke om opp om det er noen vitamintilskudd eller lignende jeg burde ta. Er det lurt og mulig å få tak i testosteron uten å gå via lege? Kjenner at energi og seksualdriften er helt borte.

Er ikke klar for å legge meg inn på avrusning, føler jeg er sterk nok til å klare dette selv, men er først og fremst er jeg ikke klar for alle konsekvensene det vil få.