View Single Post
No no no! Du vil sanssynligvis merke noe, men ikke noe positivt. Jeg går på Cipralex som vel er etterkommeren til Cipramil. Fikk en knips av en kompis som skulle være kun 4-aco-DMT. Så etter noen øl gaflet jeg den i meg. Når resten av inventaret begynte å rulle gikk jeg å spydde ut innvollene. Vel, det kjentes iallefall sånn ut. Farlig nær seretoninsyndrom antar jeg. En edru deltaker kjørte meg hjem. Topp stemning! LSD blir også blokkert delvis eller fullstendig av SSRI, med mindre man tar absurde doser, og selv da minner det ikke om LSD. Bare litt fargerikt og mye angst. Jeg har lest rapporter om at enkelte med suksess har inntatt både syre og molly på SSRI, men mulig de bare hadde brukt medikamentet noen dager. Mulig det ikke var MDMA eller LSD. For mange usikkerheter til å konkludere med noe mao.

Sopp og tryptaminer er din venn. GHB og Ketamin likeså. 2CB fungerer også dårlig på meg, men usikker på om det skyldes medisinen. Det er litt på og av. Eller det var litt på og av. Kjedelig stoff å ta uten en booster spør du meg.