View Single Post
Trådstarter
19
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har allerede erfart at det ikke har vært mulig for deg å gjøre det i dine friperioder uten konsekvenser. Det er ingenting å hente i å strekke strikken lenger bare for å oppleve den typen konsekvenser som ruinere liv.
Vis hele sitatet...
Jeg er delvis enig, men jeg har klart å hatt en normalt, rekreasjonelt bruk av slike type medikamenter i mange år (ikke tidligere hatt fysiske abstinenser).

Og er overbevist om at jeg ikke spiser piller om 14 dager.

Vil ikke være uenig eller undergrave det du sier. Men føler den fysiske avhengigheten kom av veldig spesielle omstendigheter.

Jeg var 3 måneder nesten kun innendørs for å hjelpe mine kone, som slet med depresjon etter forverring av hennes fysiske tilstand, som til en hvis grad smittet over på meg. Situasjonen gjorde bruken mer attraktiv enn det jeg tror den vil gjøre om 6 uker når jeg kommer tilbake til et mer stabilt liv.

Det at jeg spør er jo et argument på hvor mye jeg har lyst på disse stoffene. Men slik er det vel med det meste i livet som gir glede?

Kan man spise disse type pillene vellykket over mange år eller vil alle falle under?


Er det noen andre som tar slike medikamenter uregelmessig som en måte å skaffe seg en god følelse? På samme måte som å ta 3-4 halvlitere et par ganger i uken (jeg drikker vanligvis ikke alkohol)?