View Single Post
Nå skal du få lese en tøff historie om min ADHD.

Jeg ble diagonisert da jeg var ca 7år etter lærene hadde ringt barevern osv for jeg var ganske rastløst. På kort tid fikk jeg time hos Doktor der jeg skulle svare på masse spørsmål å få svar, etter ca 2 uker så fikk jeg brev i posten at jeg hadde blitt diagonisert med ADHD og skulle ta 70mg Ritalin ca 4 ganger til dagen, merket allerede etter første uke at jeg hadde ikke matlyst var ganske søvnløs og ville ikke gjøre noe, da klaget mamma på doktoren at jeg ble en zombie av medisinen. Da fikk jeg utlevert konserter og de hadde samme bivirkinger som Ritalin bare med mye spy og da ringte mamma igjen og klaget og fikk utlevert noe jeg skulle ta sammen med konserter men samme bivirking, så sluttet jeg på pillene for Mamma likte deg ikke så var jeg rastløst igjen og mye kontakt med barnevern og ble så å sei tvingt til å gå på de forpulte pillene og ble mobbet pga Jeg var vist ikke normal.

Nå er jeg snart 17år og har ikke brukt noen form for piller på minst 5år.
Er meget Impulsiv som kan vær veldig dårlig i forskjellige miljøer til tider, Beste måten å få roe meg ned på å ikke bli irritert er å trene og røyke litt hasj.

Var litt Chubby før jeg ble diagonisert med adhd og etter første gang jeg tog de jævla pillene ble jeg syltynn og jah..
Blir veldig fort irritert og lei meg, impulvsiv og dibber med foten / rastløst hele tiden.