View Single Post
Sitat av Awarize Vis innlegg
Spurte du spesifik etter valium da eller? og var det privatlege eller fastlege du var i kontakt med?




Og nei, skjønner det at dere ikke kan anbefale noe, men informasjonen jeg har fått til nå er utrolig nyttig

Jeg har forresten tenkt å bruke benzoen på stressende dager, ting det skjer noe, prøver og diverse .. Kommer ikke til å ta så mye, med tanke på økonomien, selvom jeg ikke har helt fått orden på priser enda. Noe som jeg har skjønt ikke er lov å si her
Men om jeg tar 10mg kanskje 2 ganger i uka da, og har en pause på en uke, for så og ta en 5mg om dagen ellerno, er dette veldig risky? Som sakt, nervøs for å bli avhengig.
Vis hele sitatet...
Nei selvfølgelig spurte jeg ikke om valium. Det er et stort varselstegn. Det er heller ikke lett å få det av legen om du du ikke har slitt med angst en god stund og at legen vet om dette. Men det høres ut som om legen vet dette om deg.

Det var min fastlege. Å gå til en privatlege som ikke kjenner deg høres ut som en dårlig ide..

Syntest å ta 5mg hver dag over tid er høres litt risky ut, men det kan gå fint. Folk får 5mg som terapautiske doser, men da i et begrenset tidsrom.