Tråd: MDMA MAGI
View Single Post
Dette er nok et sjeldent tilfelle, men om jeg nå tar knips (to helt ulike tabletter og med flere års mellomrom), mister jeg komplett synet mitt. Alt blir svart, og sist måtte jeg hentes av ambulansen. Ingen jeg har snakket med, eller leger eller amb. pers., har opplevd en slik effekt.
Før dette først skjedde var jeg en moderat bruker i tjue-årene, med et par-tre inntak i året. Så, rundt 26-28, litt uvisst tall (jeg er 36 nå) ble jeg første gang blind ETTER en hel kvelds rus og dobling av første dosen. Da sovnet jeg i skauen rundt halvveis hjemme, etter bussen. Må ha sett noe, men gitt meg rundt skogen.
Andre gang, for et par år siden, ble jeg blind med EN eneste gang. Han som solgte til meg ble livredd og ringte ambulansen, og dette skjedde KUN med meg, med samme knips som han hadde solgt til 30-50 den dagen; flere hundre i løpet av uken. Ingen andre klaget.

Jeg nevner dette både som en kuriøs effekt, men også en advarsel; du inntar noe som er så kraftig at jeg var blind på et sykehus uten at legene visste annet enn å gi meg sovemedisin. Jeg pisset i buksen i ambulansen fordi jeg ikke hadde klart å urinere utendørs der vi festa pga. jeg ikke så buksesmekken. Eller noe som helst.
Sist endret av zetetick; 8. oktober 2022 kl. 21:53.