Tråd: MDMA MAGI
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg brukte i forrifjor og ifjor en del mdma. Kanskje var det 5 trips totalt. Jeg brukte aldri mer enn 120mg, de fleste gangene brukt jeg 80mg uten å redosere..

Jeg brukte mdma alene første gang (80mg), og det var by far den beste. Den andre gangen brukte jeg med noen kompiser, og hadde det som høydepunktet for kvelden. Var god stemning, men vi gjorde fint lite.

De andre tre gangene brukte jeg mdma i festsammenhenger der jeg enten var den eneste som brukte det, eller sammen med en annen. Når alle var i godt humør så hadde jeg det fett, men jeg opplevde like ofte å bli deppa når jeg følte på "åh så kjipt det er å være den eneste som er i 100 akkuratt nå, og skulle ønske jeg kunne delt hele energien min!".

Den ene gangen var jeg på konsert, dama ringte og var trist. Og da klarte jeg faktisk å holde smilet oppe og oppmuntre henne, og den leie samtalen påvirket faktisk ikke kvelden min negativt. Følte det var godt å gjøre noe positivt ut av mdma energien for kjærsten min.

Jeg vet ikke om mdma magien er ødelagt for meg. Ingenting måler seg mot 1. og 2. gang, men det har sikkert mye å gjøre med stemning og setting også! Tror neste gang jeg prøver meg på MDMA blir med kjærsten min i en romantisk setting, blir sikkert kjempegøy. Men da er jo viktig faktor at vi er alene sammen uten andre mennesker å forholde oss til.


Ps: jeg veier 90 kg. Ut ifra det andre har skrevet virker det til at de fleste som mister gleden av mdma er de som kjører hardt på, typisk "200mg" knips med redosering, eller dem som starter på 160mg og redoserer med 80 eller 160. Og som ikke tar seg pauser.

Har ADHD (som jeg tok tak i idet jeg innså effektene fra mdma btw), så kan være at jeg subjektivt reagerer veldig annerledes på MDMA.

For min del nøt jeg MDMA best i rolige settinger.