View Single Post
Trådstarter
9
Jeg lå i narkose 2x8 timer den første uka. Å var opiatfri etter det, å jeg har gått på store doser dolcontin over år. Men det er litt individuelt hvor mange runder man trenger, men to til tre er det vanligste. Man får medisiner mens man er der mot abstinenser hvis det er nødvendig og alt annet egentlig. I Serbia har de en medisin mot alt�� når jeg kom dit så satte de meg på metadon, etter første runde i narkose var det over på sub deretter tramadol så var det en runde til med narkose så var jeg rein. Jeg var abstinent en dag, eller en morgen. Jeg sa fra på legevisitten å fikk da en mikrodose ibogain, som tok vekk alle abstinens-symptomer. Så ja, jeg ble opiatfri så å si uten abstinenser på under to uker etter flere år på langtidsvirkende morfin, for 58k☺️

Det værste var egentlig å våkne etter narkosen, for man blir dårlig når man våkner, men da er det ikke abstinenser, da er det kvalme og utmattelse. Kan ha litt hangover dagen etter også, men da er man mer slapp å sliten. Det de gjør mens du ligger i narkose er å «skylle gjennom» kroppen med nalokson, å med det så senker de toleransen betraktelig. Så når du våkner så trenger du mye mindre enn når du ble lagt for å sove det gjør de til kroppen ikke er avhengig lenger. Og i mellomtiden så trapper de deg ned, men ikke så mye att du merker noe til det egentlig. Jeg visste ikke att jeg nesten var rein da jeg gikk inn til min runde nummer to med narkose
Sist endret av Xfvzz; 24. mai 2021 kl. 16:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.