View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
De menneskelig egenskapene hos snuten ville jeg personlig ikke stolt veldig på akkurat. Det er fult mulig jeg tar fullstendig feil, jeg kjenner jo saken kun av det du skriver. Men jeg tror altså ikke at snuten er så mye medmenneske at de henlegger heller enn å få løst saker. Kanskje er jeg i overkant mistenksom eller kanskje er du godtroende eller naiv. Uansett, jeg håper at ting går bra for deg. Det krever sin mann og snu livet 180 grader, så det står det stor respekt av. Veldig mange kommer kanskje så langt at de har tenkt tanken, men å gjøre jobben klarer de ikke. Eller de ramler utpå med gamle venner, eller blir fristet eller whatever. Men du har faktisk gjort det. Og det er veldig bra.
Vis hele sitatet...
Politiet og jeg er nok uenig i endel ting, men jeg har respekt for de.
Jeg ble stoppa for ruskjøring og innrømte med engang at jeg hadde drokket å tatt rivotril. Under razzian hadde jeg ei hagle liggende nesten rett foran inngangsdøra og et hjemmebrentsapparat som sto med ferdigbrent sats på badet. Dette ble ikke rørt, men tablettene jeg innrømte å ha tok de (ca 90 stk riv).
Straff? 2 år uten lappen og 10k i bot. Brennvinsappratet og hagla ble ikke nevne i heletatt og hagla var lovlig men ikke låst inn da jeg heller ikke har våpenskap.
Konklusjon: Jeg visste jeg var fuckd å la korta på bordet før de fikk tatt blåsetest og det tror jeg hadde mye å si for utfallet her.