View Single Post
alfabet.

Det kommer jo veldig an på menneske i andre enden, man skal ikke undervurdere menneskets evne for medfølelse ovenfor hva enn det måtte være. Spesielt når ts faktisk har et forhold til betjenten, eller betjentene? så er det slettes ikke umulig at der har oppstått noen bånd i underbevisstheten, slik at en innerst inne virkelig ønsker at ts skal klare å snu mynten og starte på nytt.

De gangene jeg har blitt arrestert så har cellematen variert etter betjenten som var på vakt, når det var en grei betjent som jeg hadde en god dialog med så var det coca-cola og pizza fra restaurant til middag, valium til kvelds.
Andre ganger når det var betjenter hvor dialogen ikke var fult så god så fikk man vann og kanskje litt frukt om man var heldig, snus kunne du bare drømme om.
Det sier jo litt om hva som foregår oppi hode på de forskjellige ansatte ved norske politikammer, det er faktisk ikke alle som vil utsette deg for enda dårligere vær enn det du allerede står ute i.

Samme betjenten viten mot sin egen makker da han serverte en story i retten om en ung gal mann som hadde motsatt seg arrest, truet og angrepet han, sannheten var at han holdt på å knekke ryggen min da han slang meg ned på en benk med jern på henna så jeg ikke kunne ta meg imot, jeg var sengeliggende i to mnd etter den hendelsen, det ble selvfølgelig anmeldt og da anmeldte han like gjerne tilbake, vold mot offentlig tjeneste mann, det var tydeligvis i selvforsvar????
Mot en liten same på 160 med hendene låst bak ryggen, altså en skikkelig trussel med andre ord.
Det ble rettssak hvor makkeren vitnet på hva som virkelig skjedde.
Det som er fakked her er at selv om saken ble kastet og jeg gikk fri, så ble det ingen smekk på han, han sto i en norsk rettssal og løy dommeren rett opp i tryne og makkeren bekreftet ovenfor dommer at saken han kom med var rent oppspinn.

Hadde det vært meg, eller deg? det hadde blitt smekk, garantert.
Så jeg har full forståelse for misstilliten til økseskaftet, den er vell plassert.
Tro meg eller ei, det finnes et og annet menneske i politiet som faktisk vil hjelpe en på beina om de selv ser at det vil være mer hensiktsmessig enn å straffe.

Ble en vegg dette her da.