View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis de hadde hatt konkrete, sterke beviser på meg hadde jeg nok måtte i varetekt. For å si det sånn; ene gangen våkna jeg med håndjern og 4 politi som hadde tatt seg inn i huset mitt. Men den gangen også fant de bare småtteri, det som ledet til samfunnsstraff. Men de har visst om hva jeg drev med, og da brukt mye ressurser på å etterforske.

Jeg ønsker ikke å si noe om mengde, men jeg betrakter ikke 1 kilo for stort.

Skal holde dere oppdatert
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner hva du mener men poenget mitt er at det er lite sannsynlig at de har fått lov til, eller i det hele tatt vært interessert i å bruke millioner av kroner på full overvåkning, spaning og kameraovervåkning av deg om de ikke har hatt beviser nok til at dette skulle være hensiktsmessig. Kan hende jeg tar feil men sånn jeg kjenner systemet er det veldig høy terskel for å sette igang noe sånt med mindre de hadde nok beviser på deg (til større domfellelse org krim) og var ute etter å overvåke resten av nettverket for å identifisere andre innblandede eller konkrete overleveringer de "visste" om, for å ha det dokumentert i en rettsak for enda høyere straff.

Man innbiller seg oftere at man er under spaning enn at man virkelig er det hehe men det er aldri dumt å ligge to hoder foran uansett for sikkerhets skyld 😉