View Single Post
Jeg synes det er rart det har blitt sånn at kvinner er hevet over enhver kritikk, unntatt kanskje når menn snakker fortrolig seg i mellom. Det er liksom alltid mannen som er problemet. Men jeg skal si at det ikke er enkelt å være mann i dag. Jeg har prøvd disse datingappene en stund. Men tydeligvis må man være cocky og frekk for å få napp der. Så fort man har en normal samtale, selv om man spøker og tuller, så er det tydeligvis "kjedelig". Kvinner i dag er utrolig gode til å være ofre når det passer dem, men sterke når det er best. Vi kan se overskrifter som "psykologen sier: - norske menn må skjerpe seg", men skriver du noe lignende om damer er du kvinnehater. Jeg sier ikke at det ikke finnes mange bra damer, men synes at hvis vi skal ha likestilling må man kunne være kritisk til kvinner på samme måte som man er det mot menn, og man må skjønne at det ikke er bare bare å være menn i dag. Den norske mannen må være sensitiv og tøff samtidig på et vis. Så er det jo de samme gamle tingene som egentlig gjelder, bak all tompraten. God økonomi, sosial status og slik funker fortsatt.