View Single Post
Helt egentlig
Blastabel's Avatar
133
Jeg er enig i mye av "Red-Pill" folosofien. Mest fordi det er humoristisk og jeg liker å le av hvor innelåst noen folk kan være i sitt eget huet og blokkere all ny informasjon. Samtidig er mye av det sant også uheldigvis.
- Men tenk dere om i 2 sekunder. Hadde jeg vært en rålekker dame- såklart hadde jeg gjort det samme. Menn er like mye/ eller værre enn kvinner om de fikk muligheten.

Var en stund jeg ofte så på GTOW-folosofi, og det var ikke bare fordi jeg bare var enig i mye av hva dem sa- men også fordi de ofte bruker sarkasme og humor til å vise poengene sine.
Litt som en underholdning.
Nå, blir jeg bare flau.

Det er gått for langt. Ikke bare med "onlyfans" og tiktok som forplanter visse holdninger til små barn.
Men jeg ser venner og folk rundt eg akseptere et incel-liv..

Ja vi har noen skavanker som bør rettes opp i, men det vil ta generasjoner. Og før vi engang klarer å se for oss den fremtiden, så er teknologien lysår unna med å endre levemåten og oppførselen til våre barn - igjen.

Denne MGTOW, HOETOWN, greiene er bare en naturlig reakson på miljøet vi er i.
Finnes bittre mennesker på begge sider- og jeg mener at dette hjelper ingen andre enn de som ikke gir opp.

Hvis man bestemmer seg for en visss ideologi, så stenger du muligheten ti å utvikle hjernen din og lære av nye erfaringer.

PS: Jeg ser ofte på Incel, MGTOW, osv.. youtubere som konstant snakker om kvinner. "buhu".
De har mye rett, akkurat som de få kvinnnene som står opp mot dagen "sløts".
Men dette har vært gjort siden dagenes morgen, og det vil alltid være slik i mine øyne.

Har du problemer med det andre kjønn, kanskje du bør ta en titt på deg sjøl først


Sitat av tjol Vis innlegg
Det har aldri vært så mange sexuelle aktive kvinner som idag, samt som det aldri har vært så mange menn i voksen alder som fortsatt er jomfru. Bare å legge opp regnestykket
Vis hele sitatet...
Hvor finnes den statitikken? Er vi ikke 50/50?

Kanskje de det er blitt for mange incels..
Sist endret av Blastabel; 30. august 2020 kl. 20:12.