View Single Post
Huffda, nå er jeg bare en enkel fyr fra landet men for meg virker det jo som det da er disse SIMP folka som må ta tak i sine greier. Det er neppe damene det er noe feil med, men deres verdensbilde. Sagt det før og sier det igjen. Terskelen for å oppsøke fagfolk bør være langt lavere enn i dag. Om folk merker at huet begynner å fylles opp med slike tanker så bør de straks ta en tur til fastlegen og be om å få snakke med fagfolk. Å bli gående i gjørma og kun klare å se skjevt på verden, på alle medmennesker og tro på at det ligger baktanker og skjulte konspirasjoner over alt må være skrekkelig slitsomt og kanskje også veldig ensomt. Og selv om de skulle ha rett og det faktisk er skjulte agendaer og sammensvergelser over en lav sko, da må en spørre seg på hvilken side bør en stå for at livet skal være mest mulig komfort? Vi har jo kun vår tilmålte tid, like greit å forsøke å få litt hygge underveis vel?

Kanskje er det ikke damene som er kravstore, men at gutta senker seg ned i dritten rundt red pill og blir fast der, med en naturlig konsekvens at de isolerer seg og får mest påfyll og interaksjon fra likesinnede, der de blir gående i et ekko-kammer som alltid bare bekrefter deres skjeve syn på verden og ingen stiller spørsmål eller forsøker å ser alternativer.

Ja nei hva vet vel jeg? Antakeligvis er jeg bare en av disse blue pills og dermed ignorant og uinformert.
Sist endret av _abc_; 30. august 2020 kl. 12:43.