View Single Post
Puh her er det mange nye begreper, og det virker som svarene jeg søker ikke finnes i ordinære "oppslagsverk" men mer av type urban dictionaries. Ja ja så er jeg vel blitt gammal jeg og, pokker til erkjennelse på en ellers fin søndag.

Du nevner SIMP, som i dette?;

Someone who does way too much for a person they like
Brian shu the simp: I bought her a car and a whole ass house and we not even dating!
Nathan the pimp: U a simp.
Vis hele sitatet...
Lever folk i to helt parallelle verdener eller? Aldri hørt om, sett eller snakket med damer som får alt slengt i hånden. Klart drinker på byen osv, men de drinkene blir jo stort sett spandert med en skitten baktanke om litt sengegym. Noen damer får seg mann med penger, og noen menn får seg damer som tjener langt bedre.

Nei jeg vet ikke jeg, kanskje vi kjenner forskjellige damer, kan aldri huske jeg har møtt damer som bare rir på utseendet og soper inn penger, gaver, etc fra alle kanter. Men da gjør vel noen det da, men vi får vel tro at det gjelder et svært smalt mindretall? De som betaler regningen, er det typ suger-dads eller tror de mannfolka at om de bare svir av penger så faller trusene?

Har folk helt glemt at det kreves litt innsats på sjekkingen? "kurtisere" som en kan lese om gamle bøker skjedde over tid. Jeg skjønner vi lever i instant pleasure samfunnet nå om dagen, men om noen jenter lever på gaver så må en jo tro at de har en plan om å maxe ut hver giver - slik at trusene faller neppe ved første gave - så selv det virker jo å kreve innsats over tid. Hvorfor ikke bare sjekke på vanlig måte? Fordi det svir å få nei? De aller aller fleste får nei oftere enn ja. Det er jo bare til å prøve uten å legge så mye i selve avvisningen, får det trenger jo faktisk ikke gå på deg nødvendigvis.
Sist endret av _abc_; 30. august 2020 kl. 11:28.