View Single Post
Sitat av storetårn Vis innlegg
Kom til å tenke litt på disse bitre redpill folkene som mener de har funnet "sannheten" om damer egentlig for det meste bare er Incels som bruker redpill/Mgtow som et skalkeskjul for Inceldom. Noen som har noe erfaring i disse miljøene eller venner som følger redpill religiøst som kunne gitt meg litt innblikk eventuelt en redpiller selv kanskje?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke spesielt mye til overs for manosphereideologi, så jeg kan ikke hjelpe deg der. Men jeg kan gi deg et lite tips på veien: Dersom du ønsker å få noen til å åpne opp om egne erfaringer og fortelle hva de tenker, så kan det være en fordel å omtale livssynet deres litt mer nøytralt. Slik du ordlegger deg virker det som om du er mer interessert i å krangle med de enn å lytte til hva de har å si. Det er ikke det at det er galt å krangle litt, men da får du heller åpne med å fortelle hva du tror opplegget går ut på og hvorfor du misliker det, så kan de heller velge å forsvare sin posisjon hvis de gidder. Når du tar innfallsvinkelen du her gjør, og ber om andre synspunkter vedrørende et emne du ikke kan så mye om, da er det greit å være litt mer ydmyk. I alle fall ikke bare kalle de bitre incels i dyp fornektelse.
Sist endret av Myoxocephalus; 29. august 2020 kl. 06:59.