View Single Post
Sitat av Absurd Vis innlegg
Jeg er super enig i at det IKKE ER BORTKASTA, heller så er det super hyggelig gest av deg å vise at du tenker på familien din og vil møte dem, jeg prøvde bare å sette meg litt mer inn i hvordan kanskje han så på det. Og da beklager jeg missforståelsen jeg trodde du hadde bodd hjemme fra 26-29 år.

Jeg vet godt at foreldre kan være...spesielle i oppførsel... selv har jeg brutt kontakt med en av mine, og det har kun gjort min livskvalitet bedre. Beklager igjen om det hørtes overdreven kritisk ut, men jeg tenkte at det kunne være greit å iallefall ta opp noen av de poengene da jeg vet hvordan freak ofte reagerer i sånne her situasjoner.

Det viktigste er jo at du har det bra... Også føler jeg med deg. Ikke noe artig det her. I min egen familie nå så pågår det en stor rettsak som har blåst helt ut av proposisjoner, og faren min er så sliten... så for andre familie medlemmer så virker det som han ikke bryr seg ikke sant men han må gå å holde på dette hemmelig.

Så liksom iallefall bare prøv å ikke reager så mye for det er så ofte at en reaksjon kommer fra noe man har missfortått også bidrar det til å dra det opp i nye proposisjoner som for begge føles urettferdig.

Men som sagt det beste er jo bare å si det du har sagt her til far. Også er det en knall ide og dra ned til dem synes jeg.
Vis hele sitatet...
Jeg setter pris på at du er såpass direkte, det er jo det jeg etterspør også slik at jeg kan tenke meg om selv.

I vår familie har det vært skilsmisser, dødsfall, samværskonflikter og mye annet, så oppveksten var til tider utfordrende.

Jeg kjenner litt på at jeg må snakke ordentlig med han for alles del - helst vil jeg forstå hvorfor han gjorde som han gjorde, og muligens få ham til å innse hvorfor akkurat hans bekreftelse på at jeg hadde kommet meg på beina igjen var så viktig. Han hadde ikke troa i det hele når jeg reiste, så jeg gikk inn for å motbevise.

En stund tenkte jeg å 'ta igjen' når han fyller 60 men innser jo at det er utrolig tåpelig.

Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Utifra det du forteller her, så virker du som en dramaqueen.

Hvis du bor i syden-land og dine foreldre bruker to av ferieukene sine på å besøke deg, så er det vel åpenbart at de oppfører seg som om de er på ferie? "De deltok ikke i mine hverdagslige aktiviteter"... Det du sier er basicall at dine foreldre hadde det for kjekt når de besøkte deg, og at du helst skulle sett at de leide deg på jobb mens de var der.
Vis hele sitatet...
Heldigvis er jeg introvert så dramaet foregår mest i hodet, og iblandt på freak.

En slags mellomting av charterferie og familiebesøk var det jeg forventa, ikke at jeg skulle være guide og fikser i 2 uker. Her jeg bor er det en del forskjell på turisttilværelse og hverdagslivet, f eks er det ikke så vanlig å være full før lunch hver dag, selv om man har fri (noe jeg hadde når de var her). Det blir for mye å forklare, men oppførselen var utenfor det man gjør når man besøker ungene sine, selv om det er syden.
Sist endret av InnoPerp; 7. desember 2019 kl. 18:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.