View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er fordi du er UNG ufør at du får sydd puter under armene. Du får vel noe sånn som 28k utbetalt hver mnd?Skal love deg at en som har vanlig uføretrygd ikke får gjeld med de forutsetningene som du har.

OT: Jeg mener dagens "ung ufør" ordning er på trynet. Vet om flere som jobber aktivt for å bli unge uføre fordi det er god fast inntekt uten å gjøre en dritt resten av livet.
Vis hele sitatet...
Har jobbet for drittlønn (10-12000 kr utbetalt) i mangfoldige år. Selv om du kjenner folk som gjør saker og ting betyr ikke det at alle andre er slik. Du får lete opp trådene mine her på forumet så får du finne den hvor jeg spør om det er mulig å arbeide "gratis".. Hvilke forutsetninger jeg har vet du heller veldig lite om..

Ikke rart at slike som deg tror at ung ufør er så gjevt. Det er en gjenganger at en tror det er så råflott og at en er stinn av gryn. I stedet for å ANTA det hvorfor ikke sjekke opp realiteten? Dette blir det samme som å tru at det er noen som henter det gullet ved regnbuens ende, for så å være.. Bitter? Sur? Irritert?

Synes dette sier mer om deg som person, som "henger" i ett slikt miljø hvor de planlegger å ikke gjøre en dritt resten av livet? Du sier vel heller ikke ett ord til de dette gjelder? Hvis du ikke tør dette (i og med at du poster anonymt) kan du sende meg pm så kan jeg bli med å fortelle at det ikke er noe å trakte etter..