View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er fordi du er UNG ufør at du får sydd puter under armene. Du får vel noe sånn som 28k utbetalt hver mnd?Skal love deg at en som har vanlig uføretrygd ikke får gjeld med de forutsetningene som du har.

OT: Jeg mener dagens "ung ufør" ordning er på trynet. Vet om flere som jobber aktivt for å bli unge uføre fordi det er god fast inntekt uten å gjøre en dritt resten av livet.
Vis hele sitatet...
Misunnelig er vi? Jeg er UNG ufør og har 16000,- etter skatt og det er med UNG uføre tillegg, så du er litt ute å kjører med tallene dine. Og jeg kan også fortelle deg at om du tror du må jobbe mer eller betale mer skatt fordi jeg er ufør er du ute å kjører. Staten hadde alltids funnet en annen sluk å putte skattepengene våre i, tro du meg. Og puter, det har jeg sett lite av gitt. Hva annet en misunnelse er det som plager deg med uføre? Og før noen kaster seg over utsagnet mitt, la meg tydelig påpeke at ikke alle i denne verden ser på systemet som er og tenker det er en god ting og at det for enhver pris må opprettholdes.