View Single Post
Du virker som en skikkelig oppegående fyr i et veldig bra forhold Jeg har erfaring med å introdusere cannabis for en del jenter tidligere også i forhold. Veldig mange bra forslag her! Jeg legger ved mine tips, selv om noe er nevnt tidligere av andre.

Tips:

- Ikke bland med alkohol. Du vil ikke la henne blande sammen to forskjellige typer rus før hun klart kan skille begge.

- Nevn til henne at sukker "demper" rusen. Dette er et lett mindtrick hvorpå om det går galt så får hun munche det ned. I allefall tro at hun gjør det. Aldri undervurder styrken av placebo. Smågodt gjør susen

- Med tanke på sukker er dette gjerne noe som likevel kan unngåes. Leve sunt også under munch er viktig. Sunne ting smaker også ekstra godt. Tips ang det er fruktfat (spesielt vannmelon er godt), juice, juice med kullsyre, olden med smak, nøtteblanding, smoothie med frosne bær osv. Bare å være kreativ her.

- Spis riktig dagen dere skal røyke. Fra frokosten av. Gjerne ta en treningsøkt også. Røyking føles ekstra godt når livet er innholdsrikt og kroppen er i balanse

- Sett det inn i en romantisk stemning der hele kvelden blir perfekt uavhengi om det er cannabis med i bildet eller ikke. Start gjerne med en finere middag sammen FØR dere røyker. Levende lys og avslapning. Røykings er et krydder som du skal legge oppå noe som allerede er perfekt.

- Ikke lag cannabis i mat. Det er for vanskelig å justere det, tar lang tid før den kommer og kanskje kommer den ikke i det hele tatt mtp at du må bruke lav mengde eller at det kommer alt for mye og varer for lenge.

- Type tobakk bør være mild. Så let etter det og bor du i Oslo eller har tid kan du også bestille nikotinfri blandetobakk fra nett. Det er fort gjort at en tror man vil røyke cannabis mens egentlig er det nikotinsug og nikotin er et søppelrusmiddel.

- Vær omgjengelig og prat med henne under hele turen. Du er en stor del av livet hennes og hun er kjæresten din, derfor hører hun på deg og derfor kan du til en viss grad styre ting i den retningen det trengs. Kvinner er veldig emosjonelt styrt.

- Det kan hende at å se en film blir for mye inntrykk for en som røyker første gang. Da kan det være bedre å gjøre ting som å sitte å prate om morsomme historier, diskutere hvor dere skal reise eller bli mere intim. Massasje er digg. Kjøp gjerne olje også. Spesifiser gjerne områder og: fotmassasje, hodebunnsmassasje, ryggmassasje og lignende.

- Videre om massasje er positivt og avslappende kan du gå forsiktig inn på forplay. Husk å kommunisere og spørre om hun har lyst. Eksen min ble av og til for fjern og tankefull til at hun klarte å ha sex. Likeså var noe av den beste sexen på cannabis.

- Musikk er ekstremt givende under et samleie når man er høy/fjern. Søk opp spotify spillelister for sex eller lag noe på forhånd. Avslappende og "drømmende" musikk er alltid win.

- Noen mennesker blir gjerne FOR glad i cannabis og dette er noe du må ta hensyn til. Det at du kan styre deg selv betyr ikke at hun kan det. Alltid vær ansvarlig for at hun ikke kommer i kontakt med mennesker som kan gi henne det. Jeg kjenner MANGE jenter som rett og slett er blitt for glad i cannabis. La derfor ting gå gjennom deg og du trenger ikke engang nevne hvor du får tak i det. "Kompis av en kompis". En annen ting er jo goså at selv om du syns det er greit å eksponere deg for dealere og kan håndtere presset av at du gjør noe som ikke er lovlig, så er det utrolig greit for henne å slippe dette.

- La dette være en privatsak mellom dere. Ulovlig rus er privat. Ikke gå rundt å prat med folk om at dama di er kul og røyker weed uten at det er mennesker hun selv syns det er greit vet det.

- Røyking under ventilator har jeg gjort mange ganger. Det går helt fint og du trenger ikke engang ha den på full styrke, bare pass på at dere står UNDER viften da det er mye røyk som du ikke ser og dermed går ut i rommet. Å ta ut filteret er ikke nødvendig, du kjører dem bare i vaskemaskinen når du er ferdig. Bruk et vannglass til askebeger slik at når du kakker jointen så dør gnisten med en gang.

- Gjem alltid bort mekket ditt etter du er ferdig å rulle opp. Rull gjerne opp en ekstra så du slipper å gjøre ting på nytt når dere er fjern. Dette har med stemningen å gjøre. At mekket flyter rundt på bordet gir junkiefølelse. Det ligger tross alt ulovlig narkotika og flyter på bordet. Det man ikke ser tenker man heller ikke over

- Ha en ren og pen leilighet. Dette har med god chi å gjøre. Når ting rundt dere er rent er også det indre rent.