View Single Post
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Herregud så bråkjekk Men ja, det har jeg faktisk og den følelsen jeg sitter med i ettertid er at Nei, greit, det hadde nok ikke funka uansett, men hadde vi bare droppa å røyke så jævlig så hadde jeg sett det litt tidligere!

Du legger ord i munnen min Muradi, jeg sier ikke at det er bortkastet (har faktisk heller ikke antydet noe i den rettningen) å prøve noe nytt og spennende, ikke engang sammen med noen man er glad i. Men det jeg opplever at TS er etter (og her kan jeg godt ta feil) er om noen har erfaring med om dette GIR noe til forholdet og det er her jeg sier nei, det vil det ikke gjøre. Fordi: rusen passerer og gir bare mer rom for "bedre skækk"

Med helt klare rammer rundt så er det klart at dette kan fungere kjempefint, men weed er en djevelsk snik på mange måter og det er noe å ta til etterretning, særlig når det er snakk om to enkeltindivider som hver for seg reagerer på sin måte og et forhold som reagerer på de to.
Vis hele sitatet...
Ja, var litt bråkjekk må jeg innrømme. Forstår hva du mener. Men synes fremdeles de skal prøve dette sammen, selv om det er fare for, ja det du nevner, at de kan reagere annerledes som for eksempel.