View Single Post
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Sarkasme?
I min egen erfaring så er de parene som røyker sammen, de som er lykkeligst sammen. Mer åpenhet, bedre kommunikasjon, osv.
Men selvfølgelig, alt med måte. Har også sett par som har endt på kjøret sammen, så det er jo opp til en hver hvordan man bruker/misbruker forskjellige substanser.
Vis hele sitatet...
På ingen som helst måte, jeg sier ikke (selv om jeg nok fremstilte det slik) at det gjelder for alle forhold, men etter min erfaring, både egen og av andres så ja, kan det fremstå som at det er noe som fremmer nærhet osvosv, mitt poeng er at denne nærheten, forståelsen og ærligheten er AVHENGIG av at det er weed i bildet. Så fort du tar bort gresset forsvinner både gnisten og gleden.

Bottom line: Vær veldig veldig forsiktig med at ikke gresset blir en daglig eller regelmessig greie. Hvis dere ikke kan elske hverandre også i lengre tørlagte perioder er det liksom ikke noe å hente. Og der tenker jeg som Muradi over, sats heller på MDMA, sopp (den psykedeliske typen) eller syre, men dette er også bare hjelpemidler at best hvis det blir brukt riktig.