View Single Post
Hey brothas. Takk for innspill, det er godt at folk har forskjellige meninger.

Selv liker jeg å ta et par øl på fredagskvelden og spille litt biljard med kompiser, danse litt eller rett og slett bare game. Bruker weed på samme måte, et enkelt brekk fra hverdagen på lik linje med f.eks alkohol, fest, dataspill og trening.

Slik ønsker jeg også at kjæresten min skal oppfatte det. Vi har vært sammen i flere år, er veldig åpne, og jeg tror dette kommer til å gå veldig bra. Som flere av dere sier, tror jeg det er smart å varme opp veldig først. Med det mener jeg å forklare det slik det er, la henne oppleve meg stein, og skape en trygg og deilig atmosfære når hun prøver for første gang. Vil også "hype det ned" til å være noe behagelig og beroligende. Synes selv det er en veldig behagelig opplevelse å være stein, ønsker å gi henne den samme oppfatningen.

Oppdatert plan; Skaffer god mat som er mer eller mindre ferdig forberedt før vi begynner, god drikke(f.eks øl/vin/cola etc), og en spilleliste med god, stemningsfull musikk. Fikser også en morsom film. Pineapple Express er jo veldig passende. I og med at vi er veldig nære, har kjent hverandre lenge, og at hun har sett meg høy noen ganger i det siste så er jeg utelukkende positiv. Bortsett fra at hun kommer til å hoste som et helvete da :-)

Forøvrig så har jeg blitt tilbydt å prøve sopp og litt andre """harde""" stoffer, men har takket nei hver gang - selv om kamerater har prøvd, og jeg har vært med folk jeg stoler på. Ønsker å gi henne akkurat den holdningen. Hasj er greit, men der går grensa. Når vi er eldre og mer modne kan vi kanskje prøve sopp etc hvis det blir aktuelt(og hvis det ikke er barn i bildet)

OT: Husker min første gang. Hadde allerede drukket meg full på en halv flaske Jack D, og ble invitert inn på røykerommet. Der ble jeg først servert en J og tror jeg ble mer påvirket av effekten jeg trodde det skulle ha(placebo) enn effekten det faktisk hadde. Skylte ned med Jack. Noen minutter senere ble det mekka en bong til meg og jeg tok et realt hit. Var fantastisk gøy i noen få min, før jeg endte med å spy ned hele leiligheten. Lærte av feilene, og har hatt utelukkende positive opplevelser etter det :-)