View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hvis det også er første gangen hennes så er sjansen stor for at hun ikke kjenner noenting.
Kjenner hun ingenting så vil hun nok bare lure enda mer på hvorfor du liker det så godt?
Vis hele sitatet...
Alle kjenner det første gangen, men de fleste forventer en super digg rus med lættis, halliser og alt annet media har framstilt cannabis som. Jeg trodde heller ikke at jeg kjente noe første gangen, fordi jeg hadde store forhåpninger om dette, for det var jo trossalt skummel narkotika? Men etterhvert når jeg tenkte over den dagen jeg prøvde det, så var jeg litt rolig, avslappet, bedre matlyst og slapp. Og først da skjønte jeg at cannabis har blitt skrytt lang opp i sky.

Jeg kan så vidt kalle det for et rusmiddel. Men som medisin er det bra vare. Rus? Nei, når jeg skal ruse meg, så skal jeg faktisk bli ruset på noe du faktisk blir stein av, ikke bare litt slapp og daff av hasj.

Få henne til å forstå at dette bare et mildt beroligende middel, og vitenskapelig sett, så regnes ikke cannabis som et narkotikum.

Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Hvorfor i all verden skal er det så viktig for deg å få henne til å begynne å ruse seg?

Skjerp deg.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal hun kritisere andre når hun faen ikke vet hva det går ut på? Synes alle som ikke har prøvd stoff selv ikke har så mye de skulle ha sagt, men mindre dere har professorgrad i biokjemi og medisin.